BehiyeGrel Ben de kendimi süt içmeye zorluyordum, hamile kalmadan önce süt hiç içmezdim tadını sevmem hiç. Sonra doktora gittiğimde , hiç süt içmeye gerek yok, inek sütü insan için çok uygun bir süt değil dedi zaten, onun yerine fermente ürünler ÇOK DAHA FAYDALI dedi. Ben de baya bir sevindim:-) kefir içiyorum tadını seviyorum çünkü bayağı, yoğurdu da zor yiyen bir insanım, kefir ve peynir şu sıralar favorim. Kalsiyum için her gün bir soda bu arada :-)