Bkarabudak 5,6 haftalarda başladı bu mide sorunu. O zamana kadar çok güzel besleniyordum kahvaltıma felan önem veriyordum. O haftalardan sonra bir dilim ekmek ve peynirden başka bişey yiyemiyorum. 63 küsürle hamile kaldım. Bu sabah tartıldım 60 küsür çıktım. 😢 Allahım inşallah bu ağrı son bulur ve istediğim gibi beselenebilirim:( kızımda mide bulantım oluyordu her şey yiyordum yinede hatta kilo bile alıyordum:( bu hamileliğim çok zorlu geçiyor😭 mide bulantısı ve bu ağrı başka bir şey 😔😔😔