Benimde reflüm var yaklaşık 10 yıldır her sabah nexium içiyorum. Doktorlar hemen renine yada gaviscon veriyorlar bende kesinlikle işe yaramadı nexium içmeme izin vermedi doktorum. Son kontrolde pulcet mide koruyucu hap verdi şuan çok iyiyim. Mutlaka mide koruyucu hap isteyin derim öbür türlü kabus oluyor hayat