Benim yoğun sarı akıntım vardı fakat kaşıntı ve yanma eklenince doktorum tıpkı sizinki gibi tablet ve travazol krem verdi ikisini de kullandım şikayetlerim geçti hiçbir sorun da yaşamadım zararlı olsa doktor yazmaz diye düşünüyorum kullanmazsınız mantar enfeksiyon vb olur şikayetiniz artar öylesi bebeğe daha zarar diye düşünüyorum 🙏 inşallah biran evvel iyileşirsiniz 😇