Kirmizisarap canım öncelikle bu kıt beyinlileri dinleme bunlar ahlak bekçisi olmuş, seni yargılıyorlar bunlar sen Allah’a havale et. Ezbere konuşuyorlar işte kalp kıracaklar illa ki içlerinde insanlıktan nasibini almamış çok insan var, hepsi de sana denk gelmiş. Öncelikle bu yaptığın da bırakmaya adım atmaktır, bende deyimi yerinde ise köpek gibi içiyordum 2 gebeliğim de de içtim sigara doğuma kadar sigara ile girdim ama tiksinmiştim öğüre öğüre içtim anlayacağın. Bunda zaten düşük tehlikem vardı doktor kalkma yerinden diyordu bu sayede günde 1 paketim düştü 15 e sonra 7 ye sonra 2 ye 3 e bir gün sigara içmeyi unuttum dedim ki sen bunu başarırsın kızım benim hep içimde vardı çevreme de hep söylüyordum inanmıyorlardı, köpek gibi içiyordum ya 😂 şimdi örnek gösteriliyorum, bazı eski arkadaşlarım uzatıyor sigara aa ben kullanmıyorum diyorum herkes şok oluyor. Herşeyden önce kendin için bırak bunu bunu şartla azaltarak bırakmak en iyisindir 🥰 sonra cebinde ferahlama hissediyorsun koku alımın keskinleşiyor ama şunu da söyleyeyim uzun bir balgam atma dönemin olacak Allah bana nasip etti sana da etsin ❤️❤️