Hatice_aslankan kız çocuğu beklemez derler kızımı 41+3 te doğurdum. Şimdi oğluma hamileyim 37+1 de gittiğimde kafasını kanala sıkıştırmış dedi. 2 gün sonra da gelebilir 2 hafta sonra da dedi doktorum. Gelişimi hep 2 hafta önden gidiyordu 30. Haftadan sonra haftasını yakaladı hatta burda gördüklerime göre küçük bile benim bebeğim 37. Haftamda 2850ydi kilosu.