1erkekkannesiiii minikoglummm acı eşiği yüksek olabilir ben de sancıyı anlamam diye çok korkuyorum acı eşiğim az mı çok mu hiç bilmiyorum 😂😂
minikoglummm 1erkekkannesiiii sancımı hissetmemek isterdim nasılsa su gelince belli edecek kendini her türlü anlıcaz şöyle gittiğimizde açılma 5 6 cm olsa fena mı olur 😂😂
1erkekkannesiiii minikoglummm ben de ona dua ediyorum bazıları yazıyor su nişan gelmedi kontrol diye gittim 5 cm açıklık falan şok oluyorum 😂😂 keşkeeee 🥹🥴
M-r-ve 1erkekkannesiiii çevremde 2 kişi aynen böyle doğum yaptı kontrol diye gittiler doğurup geldiler ya darısı bize 😅🙏🏼
minikoglummm M-r-ve aynenn valla bende öyle istiyorum aşırı pozitif doğum hikayem diye bahsetmek istiyorum 😂😂
incinur0102 minikoglummm olamyinca olmuyor benimde 5 cm e kadar olmadı :) ara ara adet olucakmisim hissi oluyordu sadece