Kingsinem o bölgede ki kemiklerim de ağrı oluyordun artık olmuyor kasık bel ağrılarım oldu arada oda açılma yapar dediler ama artık bişey kalmadı sancı da kalmadı bişey de hissetmiyorum acaba açılmam olmadı mı hiç 39+0dayim gün geçtikçe gerilmeye başladım 😂