Bulutt61 Hamik bizim ailede ikiz var birinin adi yusuf erkin digerinin adi ibrahim eren biz eren - erkini kullaniyoruz
Melikebrcn96 AdinsMom cinsiyet belli değil ama eğer erkek olursa Erdem istiyorum anlamı gibi karakteri olur inşallah
Nur54 Barlas eren bülbül şehit ismini vermek istedim soyadınızda bülbül olunca eşimin görevine de çok uyuyor 💚
Fadimegll321 Kızlar bize bir isim bulalım ya eşime kalsa kayınpederin ismi ama kayınvalidemin eltime karışmayıp bana karışacağını söyledi onun için hayatta olmaz onların ismi 😂 benim aklımda da isim yok 🥹
Yesmkubra Fadimegll321 bendede aynı sorun oldu. Ama kabul etmedim. Allah nasip ederse Çağan ismini koyucam.
Asilinannesiezgi BiZde Asil koyucaz ikinci isim arıyoruz:) Ama adin hos ilk defa duydum sağlıkla alın kucağınıza insallah 🙏🙏
Hilal_-aggul AdinsMom İlk oğlumun ismi Muhammed Emin ikinciside erkek olcak emir efe olacak inşallah 🤲
MaviDeranHazal Eşim ‘Mavi’ koymuş yaymış bile 💙 iki isim hiç sevmiyorum ama büyük lokma yut büyük konuşma demişler. İkinci isim koyma ihtimalim var öyle olursa da ‘Deran Mavi’ olucak inş. Deran: Allah’ın hediyesi demek
fatmaebe MaviDeranHazal merhaba deran ismini nerden buldunuz acaba çok farklı ve güzel geldi bende karar veremeyenlerdenim de :(((
Ellia 1bademmeselesi bende 1 saattir bakıyorum emir koyacak yok mu diye Allah’ın izniyle bizde emir koyacagız 🧿🤗🤗
Corious Eşim Abdullah istiyor Allah’ın kulu anlamına geliyor benim hiç aklımda fikrimde bu isim yoktu ısınmaya başladım bile