tam 36. haftadayım salı günü gittik doktora 2,320 gramdı sırtım çok ağrıyor artık,sabahları çok iyiyim akşam saatlerinde bi doğursaydım diye geziyorum evin içinde😞 normal doğum istiyorum inşallah olur ilk doğumum olacak hiç sancım yok nst de çıkmıyor bişey