Gebelik şekerinin kiloyla alakası yok gerçektende bende kiloluyum yani yıllardır öyle hamileliğimde de öyle ama şeker yüklemesi yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı çok şükür ama tabi kontrol ettirin sizde dedikleri gibi eğer oluşmuşsa sizde de bebekde de kalıcı olarak kalmasın bebekte değilde sizde kalma ihtimali var