Sizin tercihiniz tabii ama şeker yüklemesi yaptırmadığınız dönemde açlık tokluk şekerini mutlaka ölçmeniz gerekir. Bu ailede diyabet olsun olmasın hamilelikte çıkabilecek bir durum. O yüzden bence bir eczaneden şeker ölçüm cihazı edinin ve açlık tokluk kan şekerinizi doktorunuz ile görüşüp takip edin. Onun dışında benimde bebeğim başından beri 2 hafta önden gidiyor ve iri bir bebek doktorum bütün tahlilleri yaptı şekerim de yok ama ben yinede diyetisyene gidiyorum ekmeği ve hamur işini kestim. Şekerimi de dediğim gibi her ihtimale karşı takip ediyorum.
Bazı bebekler normal olarak iri bir bebek olabiliyormuş canım doktorum öyle demişti. Bana yani herşey yolunda ise normaldir. Senin detaylı bir kan tahlili ve şeker takibine ihtiyacın var.