Fevehan Imu hm onu bilmiyorum bak en iyisi sgk ya sorup netleştirmek çünkü Doğum ücretide iyi bir miktar sonuçta
Imu Fevehan tabiki sonuçta 16 hafta çalışmıyoruz ve de devlet o hakkı sunuyorsa 16 bin civarı diye biliyorum tam emin değilim. Evraklarınızı tamamlayın ve alın. Ben tüm evrakları tamamladım sanırım rapor bittiğinde alıcam parayı o konuyu tam bilmiyorum
Fevehan Milosee inşaALLAH ya bana öyle demediler de onun için dedim. ama tekrar sgk yı arayıp öğrencem. Çünkü benim 90 gün çoktan doldu bir buçuk ay daha çalışmam lazım çok uzun geliyor Rabbim yardımcımı olsu🥰🤲🏻n
Meliko Milosee ha özelde çalışınca o zaman bn 112 personeliyim ilk kez duydum da o yüzden etrafımda kimseden de duymadım
Milosee Meliko olabilir pek emin değilim açıkçası teyzemin kızı da öğretmen o almıştı sizde bı araştırın isterseniz
Milosee Nhlhmz11 doğumdan önce bir sene içinde 90 gün sigortan olması lazımmış doğum iznine ayrilmadan 90 gün