Milosee eğer doktora gitmezsen 32. haftada rapor yazmaz kendi kendine 😘 bu fikir geldi aklıma 🤷🏼♀️36. Yada 37.Haftada Doğum parası için süren dolunca git, bir bahane uydurursun. Ama yinede sen bilirsin kardeşim çünkü 90 gün dolmadan prim vermezler. İnşaALLAH sağlıkla hayırla doğurursun yavrunu🤲🏻🌸