Benvebebegim Merhabalar ,öncelikle iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah siz de sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız ❤️ Evet ilk gebeliğim nasip olsaydı şu an 1 yaşında olacaktı. İlk gebelikte kalp atışı durdu 6. Haftada doktorumuz genetik pıhtı testi isterseniz yaptırın ama ilk gebeliklerde görülüyor genelde düşükler yaptırsaniz bile bir şey çıkacağını sanmıyorum karar sizin dedi.Biz yaptırmadık 2. Defa yaşayacağımız hiç aklımıza gelmedi 😢 Korunmayı bırakınca tekrar gebe kaldım 7+3 TE lekelenmem oldu ancak aklıma yine hiç olumsuz bir şey gelmedi öylesine acile gittiğimde kanama alanimin olduğunu 25 mm lik kesede bebek oluşumunun olmadığını ve bu durumun boş gebelik olduğunu söyledi doktor. Ertesi gün kendi doktoruma gittim o da aynı şeyi söyledi kanama alanı da başlayınca kürtaj oldum yine. Doktorum beta sifirlandiktan sonra genetik ve pıhtı testi yaptırmami istedi.Egitim araştırma Hastanesi’nde testleri yaptırdım. Prof perinatologa gittim o da rahim filmi istedi.Her şey temiz çıktı şükür . 2 genim heterozigot çıktı ancak bu durum pıhtı olusturmuyormus gittiğim 2 doktor da herhangi bir şey kullanmana gerek yok,bu iki düşüğü yaşaman gerekiyormus ve yasamissin dedi. Tekrar gebe kaldığımda kendi doktorum bilimsel olarak iğne kullanmana gerek yok ancak bizim verebilecegimiz başka bir şey de yok belki tıbbın bilmediği bir rahatsızlıktan dolayı düşük oluyor biz tedbir alalım dedi ve oksapar verdi.2. gebelikte coraspin kan sulandırıcı kullanmıştım düşükle sonuçlanınca bu sefer iğne kullanalım dedi.Ama her seferinde bilimsel olarak kullanmana gerek yok biz içimiz rahat etsin diye kullanıyoruz dedi.İgne kullanmasına rağmen düşük yapan anneler de var.ignenin koruyuculuğunu olmadığını savunan doktorlar var.Elhamdulillah Rabbim tekrar nasip etsin kalp atışını duyduğumuz dan beri iğne kullanıyorum haricinde folik asit kan ilacı dışında bir şey kullanmıyorum.Pihtilasmayla ilgili test yapmayı sormussunuz benim doktorum beta sifirlaninca test istedi,gebeyken test yapmak doğru sonuç vermeyebilir cikarimini yapıyorum burdan.Atladigim sormak istediğiniz başka bir şey varsa özel tartışmadan da sorabilirsiniz