Nazendehanim nazende hanım merhabalar. Sizi geçen yıldan hatırlıyorum bir kaç kere forumlarda yazılmıştık. yanlış hatırlamıyorsam sizinde gebelik kayıplarınız vardı. Ve tam bir önce bu zamanlar bekliyordunuz. Uygulamaya yeni giriş yaptım ve sizi hatırladığımda profilinize girdim sanırım bebeğinizi kucağınıza almak için gün sayıyorsunuz artık 🙏🏻 Sizin adınıza çok sevindim darısı benim de başıma olsun inşallah 🙏🏻 Benim ilk gebeliğin 7. Haftalıkken kalbi durmuştu. Bir yılın sonunda Rabbime şükürler olsun yeniden hamileyim. İlk düşüğüm patolojiye gitti bir şey çıkmadı. Bu hamileliğimde çok korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan ödüm kopuyor. Doktorum dün progesteron fitil verdi onu kullanmaya başladım. Size doktorunuz sağlıklı gebeliğinizde neler önermişti acaba ? Kaç kayıp sonrası sağlıklı gebeliği yaşadınız ve ne gibi önlemler aldınız bana da yol gösterir misiniz lütfen 🙏🏻 kan pıhtılaşmamla ilgili hiçbir test yapılmadı ama ona başlasam bebeğimi korur mu ? Doktorum kan sulandırıcıyı çok vermek istemedi. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏🏻