Likayolcusu Beriiivan 😃 benim bir kızım var normaş doğum yaptım çok rahat geçirdim diye yine normal istiyorum sezeryan biraz zor atlatılıyormuş ya ondan
Beriiivan Likayolcusu ikizlerde çok riskliymiş nprmal doğum, ben o riske girmek istemiyorum açıkcası🥹