Likayolcusu hayırlı olsuuun, 33. Haftadayım ben de. İkiz gebelik riskli gebelik grubunda sayılıyor o yüzden her şeye 2 katı dikkat etmelisin, doktorun mutlaka rahim ağzını kontrol etmeli kısalık varsa ona göre adım atarsınız, alışverişinizi sakın 30lara bırakmayın nacizane tavsiye 🌸