AzraFarah mysweetbabyy inşallah canım, doktor hamilelik boyu devam eder dedi, yapacak bişe yok dikkat edicez
tontonhanim mysweetbabyy benim bekarlıktan vardı ilk gebeliğim 14. Haftada enfeksiyondan dolayı sonlarında baya iyi bir perinatolıg buldum başka şehirde gittim özel klinikti iyi ki de gittim enfeksiyon rahim ağzında yuva yapmış bazen kümüş o kuruyanlar rahim ağzında kist olmuş ve enfeksiyon tahrişinden dolayı da yara olmustu ve ben erken doğuma ile kaybettim bebeğimi. O zaman direk yoğun bir ilaç tedavisine başladı 1 ay kullandım gittim rahim ağzına kriyoterapi(dondurma)yaptı sonra ameliyata aldı kistleri temizledi birde histereskopi ile yıkadı 4 ay sonra gebe kaldım şükür şuan 27 günüm kaldı doğuma serklajlı olmama rağmen enfeksiyonu en fazla 2 defa geçirdim oda çok yoğun değil 🥰 darısı size olsun çok geçmiş olsun tabi ben de çok dikkat ediyorum yine de bol bol pamuklu iç çamaşırı kullanıyorum günlük olarak bazen saat başı değiştirdiğim oluyor sürekli ama sürekli değiştiriyorum temiz tutuyorum birde bol su ile atlattım şükür🤗
mysweetbabyy tontonhanim enfeksiyon yuzunden mi kaybettiniz rahim ağzı kisaligindanmi neden 2.gebelikte serklaj yapıldı
tontonhanim mysweetbabyy enfeksiyon ve yaradan dolayı rahim ağzı açılmıştı gevşeme yapmış oradaki tahribatlar önlem amaçlı yapıldı rahim ağzı kısalığından değil
GamzeMeryemm58 Ceylannrr hamile ilken kullanılıyor mu ? Benimde böyle devama den bir sorunum vardı doktora gittim ürolojiye yönlendirdi belki kum vardır dedi onun enfeksiyonudur dedi ürünler sistem ulstrasyonuna girdim kültür testi verdim bir sıkıntı olmadı yine enfeksiyon için monurol verdi bende farklı bişey zannettim ilk zaman verdiği enfeksiyon ilacıymış ve şuan 13 haftalık hamileyim bazen ilişkide özür dileyerek söylüyorum koku yaptığı da oluyor bende muzdaribim kadın olmak ne kadar zormuş..
Ceylannrr GamzeMeryemm58 ben 24 haftalık hamileyim kullanıyorum doktorum hiç bi sakıncası yok dedi canım kullanabilirsin ilaç değil sonuçta aromatik antiseptik bi yağ sadece kullandıktan sonra çok memnun kalacağından eminim
femme mysweetbabyy merhaba biş sorucam da sıze bende 5+3 oldum , bugun ıdararım afadersın baya sayı cok azda akıntım var ama bu ogrendıgım gunden berı var , pek bı yanma kasınma vs yok, yınede enfeksıyon olanbılırmı acaba
Birmeleginannesi32 Haftadayım haşabitmiyor bende de üreme yok ama mantar var sanırım fitil veriyor arada doktor ama yine aynı
mysweetbabyy Birmeleginannesi32 bende vajinsl kültür de yaptırdım idrar kulturude temiz çıkıyor ins bebeğe zarar vermez
Ceylannrr mysweetbabyy belki markasından içeriğinden dolayı fayda görememiş olabilirsin canım geçmiş olsun
Birmeleginannesi32 mysweetbabyy vermez inşallah ben bugüne geldim çok şükür 20 Li haftalardan beri var bol su için yine de önleminizi alın şekerli şeyler arttırıyor