mysweetbabyy Kizlar nasıl kurtulcam bilmiyorum idrar kültürü temiz cikiyor ama ya mantar oluyorum ya vajinal enfeksiyon cansel iliski yaşamıyorum 20 haftalik gebeyim yeni fitil bitirdim bu sabah yine kop koyu sarı akinti gelmiş çamaşırlarını sık değiştiriyorum 90 derecede yıkıyorum durulama sirke koyuyorum suyuna yüksek derece de kurutuyorum 3.5 litre en az su içiyorum daha ne yapmalıyım bilmiyorum şekeri de kestim 😔
AzraFarah mysweetbabyy geçmiş olsun canım, doktor bana hamilelik boyunca devam eder demişti. Banada ikili bir fitil verdi bitane kullandım, bütün mantarı temizledi sanki ikinciyi kaldırdım, kullanmadım, dikkat edin inşallah
Hayalmi mysweetbabyy aynı şeyi yaşıyorum idrar yolları değilde vajinit yani vajinal enfeksiyon benimki çok uzun zamandır sürüyor 2 yıl olacak belki Hamile kalmadan önce fitil antibiyotik kullanıyordum geçiyor gibi oluyordu yine tekrarlıyordu şimdi fitil veriyorlar kaç kutu kullandım kimbilir hiç bir faydası yok doktora bile gitmeyi bıraktım cinsel hayat denen bişey kalmadı zaten 😒😔
Ceylannrr mysweetbabyy mantar enfeksiyon için nioli yağı var canım çamaşırına 1 damla damlat havalandır giy bu belirtiler olmadan da kullanılabiliyor doktorum bizzat tavsiye etti her kadının kullanması gerekiyor diye ama çoğu bilmiyor bence bi dene derim
mysweetbabyy AzraFarah asla tedaviyi yarım bırakma fitili kullanınca ilk temizledi sanıyorsun sonra tekrarliyor
canayAna Geçmiş olsun böbrek hastası bi insan olarak hafife almayın mutlaka ürolojiye gidip detaylı baktırın böbreklerinize ve mesanenize de bir de doğumdan sonra bebeğe de idrar tahlili istemenizi tavsiye ederim bir zararı olacağından değil korkutmak istemem ancak ben de sizin gibi ilk gebeliğimde enfeksiyon geçirmiştim bebeğe de geçmiş 3 aylıkken enfeksiyondan hastanede yatmak zorunda kaldı bilsem başta tahlil yaptırır hastaneye düşmeden ilacını kullandırırdım bebeğime de
mysweetbabyy canayAna idrar yolu enfeksiyonu değil benimki vajinit canım düzenli idrar testi veriyorum
mysweetbabyy Hayalmi canım bende gebelikten önce surekli fitil fitil benimde vajinit daha 20.haftadayim 3 kutu fitil kullandım 😔
GamzeMeryemm58 Ceylannrr hamile ilken kullanılıyor mu ? Benimde böyle devama den bir sorunum vardı doktora gittim ürolojiye yönlendirdi belki kum vardır dedi onun enfeksiyonudur dedi ürünler sistem ulstrasyonuna girdim kültür testi verdim bir sıkıntı olmadı yine enfeksiyon için monurol verdi bende farklı bişey zannettim ilk zaman verdiği enfeksiyon ilacıymış ve şuan 13 haftalık hamileyim bazen ilişkide özür dileyerek söylüyorum koku yaptığı da oluyor bende muzdaribim kadın olmak ne kadar zormuş..
AzraFarah mysweetbabyy iki tane fitil vardı içinde bir aydır da çok şükür kaşıntı akıntı da olmadı, akıntı yine var ama normal akıntı, yeşil, yoğun akıntım yok.
AzraFarah mysweetbabyy iki tane fitil vardı içinde bir aydır da çok şükür kaşıntı akıntı da olmadı, akıntı yine var ama normal akıntı, yeşil, yoğun akıntım yok.
Hayalmi mysweetbabyy tekrarlamasının sebebini bilmiyorum her gittiğimde yok pamuklu çamaşır kullan yok vajina içini yıkama yok bilmem ne ezberledik artık ….dikkat ediyorum öncesindede ederdim zaten araştırmaya veya üniversiteye gitmeye düşünüyorum ama usandım 😄 ümidim kalmadı
Ceylannrr mysweetbabyy belki markasından içeriğinden dolayı fayda görememiş olabilirsin canım geçmiş olsun
Anonymousmom mysweetbabyy tamamen temizlenmesini beklemeyin vajinanın florası gebelik de değişir . Kokusuz yoğun olmasın yeterli
mysweetbabyy Hayalmi yalan ya o kadar dukkst ediyorum ki vücut yapiyor ben artık geçmesini bıraktım bebeğe zarar vermez ins
91mer mysweetbabyy isterseniz dr sorunuz nioli yağı gerçekten çöm faydalı olduğunu duydum geçmeyen bu tarz olaylarda iç camasırınıza bir damla günde damlatmamış yeterli eczanelerden temin edebilirsiniz ama dr dabısınızn
Hayalmi mysweetbabyy benim sezeryan doğum . Doktor bir sıkıntı olmayacağını söyledi bebekle ilgili tabi ilerlememesi için dediğim gibi fitil verip duruyorlar. İdrar yolları enfeksiyonun bir tehlikesi var tabi .
AzraFarah mysweetbabyy inşallah canım, doktor hamilelik boyu devam eder dedi, yapacak bişe yok dikkat edicez
tontonhanim mysweetbabyy benim bekarlıktan vardı ilk gebeliğim 14. Haftada enfeksiyondan dolayı sonlarında baya iyi bir perinatolıg buldum başka şehirde gittim özel klinikti iyi ki de gittim enfeksiyon rahim ağzında yuva yapmış bazen kümüş o kuruyanlar rahim ağzında kist olmuş ve enfeksiyon tahrişinden dolayı da yara olmustu ve ben erken doğuma ile kaybettim bebeğimi. O zaman direk yoğun bir ilaç tedavisine başladı 1 ay kullandım gittim rahim ağzına kriyoterapi(dondurma)yaptı sonra ameliyata aldı kistleri temizledi birde histereskopi ile yıkadı 4 ay sonra gebe kaldım şükür şuan 27 günüm kaldı doğuma serklajlı olmama rağmen enfeksiyonu en fazla 2 defa geçirdim oda çok yoğun değil 🥰 darısı size olsun çok geçmiş olsun tabi ben de çok dikkat ediyorum yine de bol bol pamuklu iç çamaşırı kullanıyorum günlük olarak bazen saat başı değiştirdiğim oluyor sürekli ama sürekli değiştiriyorum temiz tutuyorum birde bol su ile atlattım şükür🤗