Grl550 biz doğunca öğrendik, doktor önemsemedi, en küçük olanı dedi. 1 ayı geçince doçent kalp doktoruna götürdük kapanmıştı strese girmedim açıkçasi
Sizde girmeyin çünkü sizin bebeğinizin iyi gelişmesi lazım, en önemli şey şuan sütünüz onun için, anne sütü şifa gibidir