Son 14 bebeğim ters mecburi sezeryan olacağım sağlıkla gelsin de nasıl istiyorsa öyle gelsin bebişim🥰 benimde 34 de nst de çıkan sancılarım vardı serum ve iğne oldum ciğer geliştirici . Şimdi de 38.haftadayız geleceği yok benimde kasıklarıma vuran ara ara giren ağrılar oluyor bide vajina kemiklerim ağrıyor sanki kemikleri özellikle yatakta dönerken ve yürürken🥲 bunlar doğuma hazırlık diyorlar ama yakın mı uzak mı bilmiyorum