taze_anne79 ay Allah’ım en hayırlı şekilde nasıl dünyaya gelecekse, ikinizinde sağlığı nasıl daha iyi olacaksa öyle nasip etsin. Bende başından beridir normal doğum istiyorum sezeryan beni aşırı korkutuyor. Normal doğum durumunda da kendimi hep şey diye ikna ettim kadın bedeni bunu yapabilme yetisine sahip ve çekeceğin bir kaç saatlik acıdan sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi kalkıp bebeğimle de kendimle de ilgilenebilicem diye düşündüm hep. Ama işte haftaya kontrole gittiğimde bebiş kiloluysa sezeryan is cominnggg olur diye de korkum yok değil😂