YamurKoerErkan Karlarkralicesi1307 amin canım amin inşallah içim bunaldı artık. Herşey gözüme batar oldu normalde de cok sinirli ni yapım Yok ama su aralar çok sinirli huysuz oldum 😭
Karlarkralicesi1307 YamurKoerErkan sabret canım geçer inşallah sağlıklı sıhhatli kucagimiza almayi nasip eder o zman hersey duzelir
Goncagp YamurKoerErkan bence yalnız değilsin 40+2 deyim ne gelen var ne giden. Nişanım geldi 3 gün önce ama sancım Yok 3-4 cm açıklığım var o kadar bekliyorum beyfendinin keyfini ama artık bunlafın 9 aya 9 ay daha eklenmiş gibi yapmadığım hareket yemediğim hurma yürümesinin yol kalmadı pilates topundan Meryem ana otuna kadar her şeyi denedim ama Yok 😔 bi an önce kendi sancımla hastaneye gitmek için dualar eder oldum allah hepimizi bi nefeste kurtarsın 🙏🏻
Hayalll YamurKoerErkan aynen çok anlayışsızlar canım ... benim de nerdeyse 1 aydır annem ben de kalıyor doktor yat kalkma hiç birşey yapmayacaksın riski atlatana kadar demişti o zamandan belli ben de kalıyor arada evine gidiyor işlerini halledip geliyor babamda yemeğini yer eve gider burda kalmaz çekinir ev yakın olmasa belki kalırdı o konuda sanırım şanslıyım 10 dk mesafedeyiz çünkü ... yani mesela sütyen takamıyorum kalbim sıkışıyor bebekte zaten vurdukca sancı verdikce duramıyorum erkek evin içinde istemem şahsen eşim bile babasına diyor müsait olunca biz ararız gelirsin yukarıya kafana göre çıkma diyor..aşağıda oturuyor kayınbabagilde
YamurKoerErkan Hayalll hayırlısı artık canım insan halinden anlamıyorlar 😐 Rabbim sabır versin bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
fatos2404 YamurKoerErkan çevremden duyduğum kadarıyla tetikliyor. Yürüyüş, merdiven çıkıp inmek, çömelip kalkma bunlar benim bildiğim ama şöyle de bişey var zamanı gelmediyse eğer hiçbir şey fayda etmez, hakkında hayırlısı olsun inşallah canım 🙏😘💕
Babies16 YamurKoerErkan benim kizimda gecen sali 40+2 de dogdu. Etraf bosbos konusuyor merak etme son raddede bugun yarin gelir
Zeynozeyyo Ya stres etme bacım soranlara keyfimden doğurmuyorum de allh allh geceleri uykusuz agrıları ceken biziz millete ne oluyorsa hem sana sunu soyleyim bu portalda bu tür haftasını doldurupta doğum yapmamıs yazan arkadaslar ertesi gün yada birkaç gün sora doğum yapıyor nişanı yada suyu geliyor 😁 bnde 40 haftayı bulursam totem yaptım yazıcam 😊
bollysena YamurKoerErkan 39+2 inan ki ayni durumdayim pskoljim bozuldu kafama takmaktan inan elimde degil