munevver_frt benim ağrım olmamışti hafif adet ağrısı yaşamıştım bu kadar şiddetli yaşamanızın sebebini anlayamadım ben 1 gecede hastane de kaldım. Kanamam oldu ilk gün bir tık fazlaydı sonrasında hafif hafif oldu 3 günde bitti kusmalarim benimde çok olurdu 12+5 te serklaj oldum kusmalarim 1 hafta sonra başladı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı birde bana hareket kısıtlılığın yok sadece ağır kaldırma dedi 🤗 insAllah sağlıkla alırsınız kucağınıza hiç stres yapmayın benim neden ağrım çok diye düşünüp streslenmeyin herkesin acı eşiği farklıdır insAllah sabaha ağrı sızı kalmaz ama siz yinede bu durumu doktorunuza belirtin çok çok geçmiş olsun 🤗