Aleynaerayy22 Nursemablk aynı benimki gibi desene 😂😂 gece olunca ne oluyor acaba anlamadım çok hareketleniyorlar
Ali-Kaanin-Annesi SebnemRasit herşeyin hayırlısını versin hayırsız ise yaşatmasın yüce rabbim herşeyin iyisini bilir 🤲🏻
Nursemablk 1Boncuk bende biraz önce bu uygulamaya girince gördüm 8.aya girmiş bulunuyorsunuz diyordu 🤭🤭
Nursemablk gokce66 doktorumuz şuan için normal doğum gözüktüğünü söyledi ama inşallah gelişmeler bu yönde gider 🤲🥰
Nursemablk dilann22 Ben de bendeee 🤭 Bazen böyle acaba benim çocuğum mu diye düşünüyorum, doğunca kucağıma alınca bol boool bakıcam yüzüne, aşırı merak ediyorum vee çokça bi özlem var içimde nedense 🥰🥰
havucx 30+3 oldum şu an covidim doktırum izinde bebeğimi pazartesi gününden beri aşağıda hissediyorum ayağa kalktığım anda bebeğim toplanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım acaba kanala mı girdi yoksa sadece pozisyonumu değişti
Nursemablk havucx canım sağlık ocağında eve kalp atışlarını dinlerken bu aylarda başı aşağıda olabileceğini söylemişti bana.Yani bazen baş aşağı bazen yan pozisyonda durabiliyorlar.Çok ani haraket etme, kordon dolanması durumu olmasın 🤗
Rafaelli Nursemablk 34+3 herkese selam kızlar,artık ıyıce zorlanmaya başladık🙏her kes sag salım kavuşsun ınşAllah
Nursemablk Rafaelli zorlanmaktan çok, çatı kısmında kemiklerde ağrılarım var benim batıyorlar resmen. Oda ilk hamilelikte ve bebek baskı yaptığı için oluyormuş. Az kaldı inşallah hepimiz rahatlıycaz 🤗
Rafaelli Nursemablk bende mıde yanma, sık ıdrar, sırt agrısı ,karın sancı ,ayak kramp agrıları ve artık yurumekte zorlanma, nefes darlıgı şımdılık aklımda bulunanlar 😁Amın ınşAllah canım
Nursemablk Rafaelli benim karnım çok çıkmadı yani şuan 3-4 aylık biri gibiyim o yüzden nefes darlığı vs çekmedim öyle şükür, Rabbim yardımcınızz olsun inşallah bol nefes egzersizleri ve pilaates yap sırt ağrılarına falan iyi geliyor 🤗🤗
Sinem-26 Nursemablk bnm durum biraz değişik serklaj oldum 22 hafta da erken doğum riski var sürekli yatıyorum doğum için gün vermedi anlıycağınız