2 gün sonra yaptığınız test çok bir şey ifade etmez kafa karıştırıcı olabilir. En az 5 gün bekleyip beta hcg yaptırmanız gerekir. Değeriniz 2 katına katlayarak çıkar, katlamazsa kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz. Kimyasal gebelikte korkulacak bir şey yoktur adet kanaması gibi kendiliğinden gider en azından yumurtalıklarınızın sağlıklı çalıştığını gösterir. İçinizi ferah tutun pozitif düşünün strese girmeyin ☺️ ve testi aynı yerde yaptırmaya özen göstermelisiniz her hastanenin cihazının sayımı farklıdır