Herkese iyi akşamlar adetim 5 gün gecikmisti gebelik testi yaptı pozitif çıktı doktora gittim beta hcg 141.9 du. Muane etti kese oluşmadığı söyledi 2 gün sonra tekrar test verdim 138 çıktı doktorum sağlıksız gebelik olabilir dedi ilk testi devlet hast yaptırdım ikincisini özel hast. Farklı olması bu yüzden mi acaba kanamam yok lütfen yardımcı olun.4 haftalık hamileyim