mrsperaa Kızlar 9+2 haftalık gebeyim hiçbi belirtim yok bu durum biraz beni tedirgin ediyor benim gibi olan var mi aranızda biraz korkuyorum
MadameHappy34 mrsperaa ayy kız daha ne istiyorsun 5 aylık oldum hala kusuyorum midem bulanıyor:)) çok zor sosyal hayatım bitti resmen.
Mommyatlas mrsperaa 3. Trimester döneminde hamilelik belirtisi yaşadım oda son ay yarın da anne oluyorum 😂 korkma bebiş erkek yüksek ihtimalle
Ceylincim mrsperaa Tedirgin olmakta haklısınız 4 kaybım var belirtilerim kayıp olduğun da acile gitmiştim kalp durması yaşamıştım. Amacım sizi korkutmak değil sakın yanlış anlamayın Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin içiniz rahat değilse acile gözükün
Sevvl mrsperaa bende öyleydı. Ve anormal değil herkes kusmak yatmak cs zorunda değil çok şükür sıfır belirtisiz geldık bu zamana
melikedelibas @mrsperaa Bacım yat kalk dua et sansli kesimdesin rahat gecirirsin hep boyle devam eder insallah bende oyle diyodum sonra bir basladi bulantilar anamdan emdigim sut burnumdan geldi meme agrisindan acisindan agladigimi biliyorum
Ahuum melikedelibas kız bulantı yıne ıyı. 7. Ayına girdiğin gibi nefessiz kalıyorsun . Sırt agrısı bacak ağrısı. Kol agrısı mide yanması bebek tekmesi. Asıl gebelik şimdi başladı
mrsperaa melikedelibas haklısınız tabikide belirtisiz geçirmek en güzeli mide bulantısı çok kötü bişey ama tedirgin oluyorum istemsizce
mrsperaa Ceylincim amin teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun 🥰 gecen hafta doktor kontrolüm vardı kalbini duyduk en başından beri durum bu şekilde açıkçası
Momsy410 Ceylincim bence sil bu yorumu tedirgin olan birini iyice telaslandiriyorsun. Belirtiler hersey yolundayken de kaybolabiliyor. Doktorlar annenin bunu anlamasinin imkansiz oldugunu soyluyor
Masal53 mrsperaa 😄😄😄 oğlum 39 da doğdu inan oğlum hareket etmese asla hamileyim demezdim 😄😄😄 normal merak etme
mrsperaa Masal53 gerçekten bende bi hemşireyim aslında böyle olabiliceğini biliyorum ama insan kendisi olunca bildiği şeyleri unutuyor resmen çok teşekkür ederim 🥰
Momsy410 mrsperaa 20 haftalik hamileyim hic bir belirtim olmadi. Bi gogus hassasiyeti. O da gelip gitti. Midem bulansin falan istiyodum insan supheye dusuyo 😅 sanslilardansin tadini cikar