Ezgi0808 hayır zaten o sancı ile hissetmiyorsun canım yani ben alttan okadar muayene ettiler doğum yapacağım gün hiçbirinde çatı muayenesindeki kadar acı cekmedim .Bnce kesinlikle korkunu yen ve normal doğum da kararlı ol doğum yapalı bir hafta oldu her işimi kendim yapabiliyorum .Zaten bebek doğar doğmaz tüm sancı ağrı gidiyor hiç bilmiorsun bile