Mlkrshn Her gittiğinizde yapmaz. Benim mesela ilk baktı bebeğin son cikicagi nokta çok dar o yüzden ileriye bakmıyorum bile normal doğum çok zor ibre sezaryani gösteriyor dedi. Bir sonraki hafta aşırı baskı şikayetiyle randevusuz bir şekilde gidince kesinleştirmek için bir daha bakalım dedi ve tam bir çatı muayenesi yaptı. Her hafta yapmaz sonuçta ya uygundur ya değildir her hafta değişen bir şey değil ki.