deletedmom947 Dilek21 benim aşı olduktan 2 gün sonra biraz ağrısı oldu ama öyle abartılacak bi ağrı değil kesinlikle. Aşıyı yapan hemşire ağrırsa buz koy demişti havluya buz sarıp koymuştum biraz hafifletti. Ertesi sabah geçti zaten ağrı.
Yelizzz Dilek21 sadece buz koy ve parol iç iş yapma o kolunun üstüne yatma 3 gün sürüyor ağrısı malesef çekeceğiz o ağrıyı mecbur..😖
Dilruba @Dilek21 Benim 3 gün sürdü canım sonra geçiyor ama tüm kolu tutuyor zor bir duruma sokuyor insanı 😔