Burcu35 Dilek21 1 hafta çektim canım. Hatta vurulduğum gün acımadı diye temizlik yaptım ertesi güne dahada beter acıdı. Üstüne yatamıyordum kolumu bile açamıyordum hatta. Buz koyabilirsin demişti doktorum bana dene istersen
33NAZ Dilek21 bende 4 ekimde vurulmuştum ilk gün pek ağrı yapmadı ama 3 gün baya bi çektim ilk gün duş almadım .. 1 haftada geçti acısı
Msalbyrk Dilek21 bnde dun vruldm ikinci dozu. Birinci cok ağrı yapmsti ama bu ikinci o kdar yapmadi sadece ustune yatamiom aciyo
Mela Dilek21 bende bugün oldum biraz ateslim oldu gecti çok şükür acaba vuran kişiye mi bağlı agrimasi
Dilek21 Tgbabsra banada şart değil denildi ama ben yinede yaptırmak istedim her hastanenin temiz olduğunu bilemeyiz ki canım belki sezaryan olucak ameliyat malzemeleri pis olabilir bende yaptirmicaktim ama yinede önlem almak istedim
alperenimmmmm ustune yatmayin en onemlisi bu benim ilkinde cok agridi ikinci de akillandim ustune yatmadim hic agrimadi bi de oyle deneyin
Dyg34 Dilek21 bende 2, dozu oldum çok fena agrıdı şişti.. parol içebilirsiniz ekstra bir sakıncalı durumunuz yoksa parol ateş ve azda olsa agrısını dindiirir birde pamuga kolonya döküp sürün oraya oda iyi gelir
silakabadayi Dilek21 bende dün oldum ve hiç birşey olmamıştı ağrı sızı. Fakat bugün sabah bi kalktım sol kolum pert gece üstüne yattım sanırım bütün gün acısı ağrısı ayrı bi dert oldu 🤦🏻♀️