Aysesen19 Habishh 10+5 kıza benziyor dedi doktorum ama bana da tahmin için erken gibi geldi ama hayırlısı artık sağlıkla gelsin
esmerella37 Habishh cnm keseden anlasılıyor zatn doktorda bliyor aslında ama soylemiyolar blerek erkek kz ayrımı oldugu ıcın ulkemzde