Aysesen19 Mustafayigitvebeytugannesi ya inşallah öyledir bir kızım var oğlum olsun çok istiyorum ve öyle hissediyordum doktorum bugün kıza benziyor dedi 10.5 haftalık erken bir tahmin yaptı gibi ama hayırlısı tabi 🥰
melisa_ozgur_46 esmerella37 https://mutluresim.com/images/2022/11/24/2t25q.jpg. Bize de bakarmisiniz 9+2 yiz🤗
Habishh 10+5 de cinsiyet tahmini yapılmaz çünkü dış genital organlar henüz oluşmamıştır. Kese şeklinden basıl anlıyorsunuz. Bu bilgileri tıp bilimiyle de paylaşın bence. Boluna okunuyor bu tıp heralde.
Aysesen19 Habishh 10+5 kıza benziyor dedi doktorum ama bana da tahmin için erken gibi geldi ama hayırlısı artık sağlıkla gelsin
esmerella37 Habishh cnm keseden anlasılıyor zatn doktorda bliyor aslında ama soylemiyolar blerek erkek kz ayrımı oldugu ıcın ulkemzde