biranneadayi15 evet evet anlattım çok kötü şeyler dediler dedim biz bilemeyiz ki neler olucağını canım benim Allah bilir dedi bana cnki özelde bi doktor direk bu bebek ilerlemez ilerlese nereye kadar gelir mucize lazım kuvezlik olsa ciğeri beyni patlar bencede sonlansin dedi prof bunları dedi dedim hemen Allah bilir onu dedi sen diğer hastane ile devam et orayı bırakma dedi onlar takip eder die onalrda test yapto işte 20 gün oldu aarıyoruz randevu vermemizi bekle diyorlar sonuc çıkmış seni prenetal bolum takip etmesi lazım cnki dedi bu doktor kendi norml. Kadın doğumcu idi cnki orayla irtibatta ol dedi bugün ordada tansiyon baktılar güzel.cikti idrar kan aldılar bakalım dediler hareketlerini onlar çağrına kadar takip et dedi bide kemiklerine de baktı oda güzel.dedi suyu en son bayağı dipte iyi gorunuo şuan dedi bende ekranda gordum yavrumu görünmezdi en son sudan uyuyodu bide hareketi görelim dedi salladı karnımı öksür dedi snra uyandı kalp.sesi de dinletti 😇😍