strong_girl Pijamaskeliler Pijamaskeliler Çok sevindim inşallah Çapa’daki sonuçlarda güzel çıkar. Peki farklı haftalara göre uyumlu olması sorun teşkil etmiyormuymuş.
Pijamaskeliler strong_girl kendi doktorum ve perinetologa gore 28 eylülde ogrendigimzde hemen alalım sonlansin büyümez bu bebek minik bebek dediler detayliya kadar herşey güzle ense kalınlık burun kemiği güzel iki testim.guzel herşey güzeldi herşey o zaman Plesantam içi kanamış durmuş o zaman başladı organlarda norml bu arada beynin içine kadar bakıldı snra benim o gün tansiyon 14 9 cikinca bak seni zehirlicek damarda yiskek akim var dediler korku bastı bana idrar toplandı çıkmadı isternz görüş alin dediler özele gittik aynı gün aynı şeyleri dedi şanssız bebek herşeyi güzel olmasına rağmen plesanta da bole sorun olunca gelişimi etklio dediler yani nereye kadar bu gebelikgider muamma bence alınsın dedi oda o gün 15 oldu tansiyon baslio belirti dediler eve geldim düştü 11 7 12 8 neyse bi bizde recep has beye gittik caoanin profu yeri şişli de oda baktı yani bu gebelik buyur mu yoksa daha da mı geriler muamma herşey ama henüz herşey bitmiş değil kızım dedi bekleyelim korkma hemen dedi zehirlenmezsin takip et dedi evde yaz dedi süre verdi heyete soktu bizi capada ordada bakıldı yani karnı geride olunca plesanta da sorun olunca bi bozukluk olabilir dediler test yapalım ama sonlanır bu gebelik ilerlemez dediler ordada madem neden test yapiyosunuz dedim testte riskli cnki ilerki gebelikler için önemli senin zaten 3 kaybin var dedi genetikçi bu 4.gebeligum.ilk kez bu büyüdü bu kadar bisey cikmayadabilir o zaman sudan su alriz dedi ama yaptirmicam onu diğeri bile riskli idi şükür bisi olmadı 20 gün oldu sonuç cikti aricaz dediler aramiolr ben arıyorum bekle diolar merkatan çatladım artk bende Buraya gittim baktı doktor en son suyu azdı suyu gayrt iyi dedi 367 gramdi 880 gram olmuş kemikleri felan gayet güzel.gorunuyor dedi ben başlarda hareket hissetmezdim edemez diolardi 20 gündür oynuyor hissediyorum bugün uyuyordu uyandırdi doktor öksür dedi öksurdim ah kuzum 1 bucuk aydır neler dediler zehirlenmedimde tansiyonlarim daha yükselmedi hep güzel çıkıyor düşük çıkıyor bende iyiyim kalbi de gum güm atiyor 🤲🏻
girl_boy_annesi Pijamaskeliler Rabbim inşallah savaşınızın zaferini göstersin kuzummm siz Ana oğul çok güçlüsünüz maşallah🤲🏼💜💪🏼💪🏼
Hll983 Kendim güzel bir haber almışçasına sevindim bu haberinize çok postta denk gelmiştim sıkıntılarınıza.İnşallah her şey çok daha güzel olacak. Rabbim seni evladına, evladını sana sağlıcakla kavuştursun🌼
Pijamaskeliler Hll983 Amin canım benim inşallah tüm anneler sağlıkla kucaklasın anne adayları anne olsun onlarda sağlıkla alsınlar bende herkese hep hep dua ediyorum burdada da yardımcı olmaya calisiyorum sonuna kadar savasacagiz 🤲🏻🌸😇
hayalperest2310 Pijamaskeliler ayyy yemin ederim o kadar çok sevindim ki mutlu oldum ki takip edip okuyordum hep gözünüz Aydın inşallah daha iyi olaack ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🧿🥰
Pijamaskeliler hayalperest2310 inşallah canım.benim ALLAH razi olsun dualariniz ile büyüyoruz geriden de gelsek yavrum bize sıkı sıkı tutunuyor anne ben burdayım diyor pit pitliyor kendini belli ettriyor artık ah o gelsin sağlıkla annesi pamuklara saracak 🤲🏻😇
Mello29 Pijamaskeliler Sizin bebeginiz annesi gibi güclü siz ona bu gücü verdiniz Allah sizi sağlıkla oglunuza kavuştursun en basından beri bu durusunuza hayran kaldım ben olsam yapamazdim dedim bazen ama siz başaracaksınız ❤🙏
Pijamaskeliler Mello29 inşallah canım amin inşallah ne olursa olsun vazgecmeyecegim burdayım diyor o bole güçlü iken ben ona kıyamam ki sonuna kadar gideceğiz ben yedim içtim devam ettim 1 bucik ay öncesinde büyümez besin oksijen geçmiyor dediler kalp durcak die mucize lazım dediler ama mucizem devam ediyor herşeye inat 😇🤲🏻🌸
hayalperest2310 Pijamaskeliler ayyy inşallah ya canım duamdasın güçlü annenin güçlü oğlu o inancım büyük sağlıkla alacan kucağına ❤️🥰
kuzucumoglum Pijamaskeliler çok guzel haber verdin çok sevindim yaaa postunuzu görünce inşallah dahada iyi olacak ❤️ güzel günler göreceğiz hep beraber ins
Pijamaskeliler Bebekdelisi dimii yaa ah kuzucum benim bende öyle diyorum ne beşik alması ne oda planı tüm hepsini unutumn tek derdim yaşasin gelsin biz tulbentlere de sararız onu buyuturuz 🤲🏻😍
Bebekdelisi Pijamaskeliler tabıkı cnm mılletın dolabı yıkılsın kıyagetten sen gününe göre alır giydirirsin bne hep prem kıyaget aldım gün gün aldım yıkadım kurutum giydirdim
Babytwo2 Ya ben seni sürekli takip ediyorummmm merak ediyorum bublar ne güzel haberler annesi çok sevindim yaaa .. ve de çpk duygulandım annesi vazgeçmedi bebeğinden bebeği annesini bırakmadı dedim gerçekten Allah çok büyük hadi gözün Aydın olsun çok şükğr canım ya
Pijamaskeliler Babytwo2 evettt kuzum görürsünüz die tek tek yazamadim dedim post açayım görürler valaha çok şükür inşallah inşallah geriden de gelse büyüyor kuzum benim savaşçı yavrum başlarda çok korkuttular ama o direniyor daha fazla gerilemeden büyüyor dualarla büyüyoruz sizlerin duası bizi ayakta tutuyor 😍🤲🏻
mutluebeveyn Ben hep ediyorum canım sana başından beri iyi ki aldırmamışsın bebişi bak bir mucize oluyor çok sevindim hayırlısıyla inşallah kucağına alırsın canım benim 😘🥰
Pijamaskeliler mutluebeveyn Amin inşallah inşallah iyiki iyiki çok korkutmuşlardı bide hissetmezdim ediyorum uzun süredir burdayım anne diyor pes etme diyor yazarken bile içerden haber veriyor şuan 😍🤲🏻