Yagmurxx iş arkadaşım 40+3e kadar bekledi normal doğurmak içn,bebek aynı sizinki gibi kanala girmedi bi türlü,dün doğuma aldılar,suni de vermişler ama rahimde açılma olmamış,mecburen sezeryanla doğumu gerçeklemiş. hem suniyi çekti hem sezeryanı kızcağız.