Mustafayigitvebeytugannesi Mavicicek korkma canım içini ferah tut. Bende şuan hamileyim yarın 17 hafta olcak belirtiler bazen var bazen yok oluyor. Mesela geçenlerde 2 gün bulantım hiç olmadi koku hassasiyeti olmadı korktum doktora gittm kalp atışı için , 🙂
Asyabuse Mavicicek ikizlere hamileyim 23+6 olduk. Göbeğim haricinde hamileliğimin hiçbir belirtisi olmadı bugüne kadar 😁