Ayb korkma canım anlatılanlara çok inanma ikinci sezeryanımı olcam ben.Doğumun her anını hatırlıyorum gayet kendimdeydim.5 dakika sonra oğlum koynumdaydı.Odaya beraber çıktık.Sütümde geldi hemen.4 saat sonrada kalktım yürüdüm cafede nescafe içtim.Başağrısını alıyor diye doktorum iç demişti.Odaya getirtmedim kendim çıktım içtim yani.Bebeğime de kendim baktım.Hastaneden çıkınca banyomuda yaptım.Dikiş izimde belli belirsiz yani incecik bişey.