Nefeslina öyle deme korkuyor herkes😂 vucut karar veriyor bu doguma öyle düşün bnde nornal diye ısrarcıyım ama acılma olmadı nolcak sezaryen alacaklar, bebek iri gene mecbur, son dk bebek döndü gene mecbur.. Örneği cok.. Bnm yengem görümcem ve iki taraftanda sülalede alayı sezaryen oldu hepsi de sezaryen ol diye yalvarıyor resmen öyle övüyorlar ama 3tane arkdsm okdu şahit oldm 2si cok zorlandı sütü gelmedi kalkamadı biri cok rahat ertesi gün en az acıyla kalktı yani kişiye ve bedene göre değişri smdiden bunları dusunup kendini yorma hayırlısı neyse o olsun de akısına bırak. Ben arastrm hastanesinde öyle dogumlarla ve doguma girecekler le karsılastım ki hastaneden kactım suan 2 türlü dogumda korkunc geliyor bana ama mecur dogurcam nasl oldgu onemli dgl allah can saglıgı versin hem anneye hem bebeğe gerisini akısına bırak🙏