Akşam erkenden yatarsam uyuyorum. Eğer yürüyüş yada egzersiz yaparsanız ağrı şikayetleriniz azalır arkadaşlar. Ben 33+2 yim. Çok ayakta kaldığım gün olursa yorgunluk ve ağrı oluyor uykum çok bölünüyor. Ama diğer türlü akşam 10.30 gibi bacağımın arasına ince bir yastık alıyorum sol tarafıma yada sağ tarafıma yatıyorum. Gece 2-3 e kadar güzel uyuyorum. Dönerken uyanıyorum ve tuvalete kalkıyorum tabiki 1-2 kez. 5 gibi Uyandıysam da güne başlıyorum zira erken yattığım için uykumu almış oluyorum. kitabımı okuyorum namazımı kılıyorum kahvaltı hazırlıyorum. Gün içinde öğlen vakti 1 saat uyuybilrisem de çok iyi geliyor. 17 haftadan beri Haftada 2 kere fizyoterapistle pilates yapıyorum ve en az yarım saat yürüyüş yapmaya çalışıyorum tabi yapmadığım günler de oluyor. hem kilo kontrolü hemde vücut ağrılarına çok iyi geldi. Pilates bu hafta son. İnsallah Yürüyüşle devam edeceğim. Birde öğünlerinizi küçük tutun, hamur işinden hazmı zor şeylerden de uzak durun. Gece ağrılarınızın ne kadar azaldığını göreceksiniz.