Kirmizibalik1 ahahahahah😄🤭 açmıştım bi başlık doğum zor değil diye bakabilirsiniz ona. Biz ilk hamileliğimde eşimle sürekli hastaneye yetişme provası yapıyorduk sanıyoruz benim suyum gelcek ben çığlıklar atarak koşcam arabada bağırcam hızlı ol hızlı ol ay zıplatma falan dicem 🤭meğer o iş öyle değilmiş 😄 bak söyle düşün diyelim 15 saat dolu dizgn sancı çektin yine de adette 4 gün çekiyorsun yine de 15 saat az kalıyor. Hem de adetten sonra bi kazanç yok doğum sancısından sonra beben kucağında 🥰 Sorabilirsin ne istersen bence dünyanın en mucizevi olaylarından biri doğum anlatmaya değer. Her doğumda karnına bastırılmıyor ya da kesi yapılmıyor bu arada eğer çatı kemiklerinin birleşen noktasında bebek takılırsa sen de ıkınmaktan yorulursan bastırıyorlar ve kesi açılıyor. Hem kesi iyi bi şey yoksa yırtık olur o zaman da vajinanda hem estetik bi görünüş olmaz hem de sancıyacak yerler yırtılabilir,kesi öyle değil dr kontrolünde düz yana doğru bi kesi ve estetik dikişle 🤌🏻 eskisinden güzel oluyor 🤭😄