Seraykaraca bende öyleyiç 39+3 haftalığım, karmakarışık duygular içerisindeyim ne korkuyorum ne korkmuyorum, bebekte toplanıyor, sırtımda ağrıyor, ayaklarımda şişmiş, karnımım aşağısında da regl sancısı gibi sancı gelip gidiyor. Allah her kese kolay doğum ve çoçuğunu sağ salim kucağına almayı nasib etsin❤️