Mus_mutluu İkiz bebeklerim bugun 33.haftada doğum yaptim bebeklerim kuvezde dua edin sag salim ciksinlar 🤲🤲
Ali-Kaanin-Annesi Mus_mutluu ederim canım hayırlısı ile sağlıkla kuvezden çıkıp kucağına almayı nasip etsin 🤗
Aycha Mus_mutluu Bebeklerinizi, en kısa sürede, sağlıkla kucağınıza alıp, evinizde güle güle, kolayca büyütün inşallah.
Tuba2327 İnşallah hayırlısı ile sağlıklı şekilde kucağınıza almak nasip olsun bende 30. Haftadayim ikiz bekliyorm. Neden erken doğum oldu acaba birde kaç kilolar
Tgb_123 Tuba2327 ayy post açtım ama ne gören ne yazan var haftamız yakın die size yazayım dedim 33 haftayım göbek deliğimin tam sağ hizasında ağrı var neden acaba ya yani ağrı da değil batma oluyo korkuyorum 😢
Mus_mutluu Tuba2327 Hic bir riskim yoktu gece bi agri basladi sabah geldik acilma olmus 4 cm apar topar aldilar
Edau9 Tgb_123 Canım bilgim yok ama kimse yazmamış diye yazmak istedim.Bir doktoruna danış istersen önemli birşey olmasın bide
Havva1907 Tgb_123 devamlı olan bir ağrı mi yoksa ara ara olan bir ağrı mi canım. Bende ikiz geleyim arada bende de oluyor bebeklerden birinin baskısı sonucu olduğunu farkettim. Ama yine de sen doktoruna bir danış derim.
SuperMom3 Mus_mutluu inşallah tez zamanda eve geçersiniz bebeklerinizle 😍normal doğum mu acaba bende 30+3 haftalık ikizlere gebeyim çok istiyorum bakalım
Havva1907 Mus_mutluu sag salim kavuşursunuz inşallah, rabbim hepimizin bebislerini kucağına almayı nasip etsin inşallah canım.