Kızlar bisey soracağım çok korkuyorum kan değerlerim yüksek çıkmış endokrin e yolladılar kan verdim tekrardan pazartesi gideceğim bu değerin de bebeğin gelişiminde sıkıntı oluyor dedi 😔 7 mm olmuş kesede böyle bisey yaşayan varmı aranızda yardımcı olun lütfen 5 kaybım var çok korkuyorum 😔😪