Kubish FeriDee canım hani en hassas yer ya orası ondan acaba dedim kıvranır miyim acıdan 🙈ilk hamilelik olunca bilmiyorum tabi başıma geleceği ☺️şimdi biraz daha rahatladım ☺️
Ruzgarr Kubish normal dogumsa ben hiçbirşey yapmadım.doğumun ertesi günü hastaneden çıktım.bir dahada hicbirsey sürmedim.bol suyla yıkadım hep.doktorumda illede sunu kulllan demedi.bu sefer kullan dermi bilmiyorum