Kubish Tecrübeli anneler bu doğumdan sonra pansuman olayı çok zormu tek başımıza yapabilirmiyiz? Fazlasıyla utanıyorum kendim yapamazmiyim? Duş filan kendimiz yapamicak kadar zor bı durumda mı oluyoruz?🤔
FeriDee Kubish normal doğumda bişey yokki zaten kendin yapabilirsin batikon oluyo sürüyosun onu pamukla her lavabodan sonra. Sezeryani bilmiyorm normal doğum yaptım ben
tugbaninmucizesi Kubish benim ablama bi ebe demisti 1 litee suya batikon karıştır onla tehrat al çabuk düşer ablam oyle yaptı 6 dikisi vardi 4 gunde düşmüş
ozgeya Kubish yapabilirsin tabi ki de,zor birşey değil.benim doktorum pansumana bile gerek yok demişti,kuru tutmak önemli.hastaneden çıktığımın ertesi günü duş aldım tek başıma.
Maviss35 Kubish canım bende 6 gün önce normal doğum yaptım kendim yapiyorum çok basit hiç canımda yanmıyor
Zuzu35 Normal doğumdan bahsediyorsun dimi canım? Eğer öyleyse çok kolay batikon sürüyorsun dikişlerine ve krem vermişti doktorum onu ben kendim sürdüm hep hiç zorlanmadım,banyo,wc hiçbirindede kimseden destek almadım çok rahattım çok şükür
Kubish Zuzu35 normal için sormuştum kuzum özellikle .çünkü hani alt kısımda ya eğilip görmüyoruz filan nasıl olcak diye merak etmiştim inşallah bende kendim yapabilirim😘🤗
denizefe normal sgmmu sezeryan mı sezeryan oldm ben grdım kendım yıkandm ayakta yıkanıyrsn zaten kız krdesm dusa kabının onunde bekledı duserım basım falan doner belkı dıye sonra benı gydırdı ıc camasırımı falan okadar sezeryan yerını ıslak bırakmamn gerek okadar pansuman yapmadm ben hıc sadece fön makınasıyl kuruttum
Kubish denizefe ne guzel sezeryanin iyi yanı dikisleri gorebiliyosun bide tuvalette yanma olayın olmuyo diye biliyorum. Allah izin verirse normal istiyorym ben kuzum ama tabi o anki şartlar neyi gerektiriyorsa onu yasicam☺️yeterki herşey yolunda gitsin
Kubish FeriDee canım hani dikiş oluyomusya oturmak kalkmak esnasında açılırmi yada o dikiş ipi eriyen ipmi yani kendimi düşüyor bunları hiç bilmiyorum 🙄bide o dediğin şeyi sürdükten sonra mı kurutuyosun makinayla nemli kalmaması gerekiyomusya ?
denizefe Kubish bende ck bekledım sancıda ck cektım ama olmadı ı olmuyor rabbım sag saglım kavsmayı nasıp etsın
Kubish denizefe sağol kuzum amin tabiki illa normal olcak diye bişey yok yeterki bı problem. Cikmasin. ☺️
FeriDee Kubish kendi düşüyo eriyen dikiş alınmaya gerek kalmıyo öyle de kolay açılmaz bakımını yapıp mikrop kaptırdıktan sonra. Ben hiç kurutmadim çokda ıslak bırakmadım peçeteyle hafif silerdim batikon sürerdim
Sldaygn @Kubish kendin yapabiliyosun zorlanacağın birşey olmuyor normal doğumda ama sezeryanı bilmiyorum.
Kubish FeriDee canım hani en hassas yer ya orası ondan acaba dedim kıvranır miyim acıdan 🙈ilk hamilelik olunca bilmiyorum tabi başıma geleceği ☺️şimdi biraz daha rahatladım ☺️
Aysenurozbay Kubish canm eger sezeryan ise hastanede yapyolar canm ve hastaneden cıkarkende yapyolar diyolar zaten ertesin gun evde cıkarırsın dus alrsın bir daha pansuman olmuyor benim oyleydi simdi ikinciye hamisim
Aysenurozbay Chnurgl canm zaten agrı kesi ve kan hapı veiryolar kullan diye canm onları bitiresiye kullanmstm