Bende 16. Haftadayım şu ana kadar o kadar çok sivilce çıktıki anlatamam yüzümde minik minik sivilce izleri var şu anda inşallah doğumdan sonra geçer önceden adet öncesi yaşardım bu durumu ama şimdi hamilelik te iki katını yaşıyorum kız bebeğim olcak inşallah hamilelikten sonra geçer hamilelik te böyle olup doğumdan sonra cildi güzelleşen anneler varsa yazsınlar tecrübelerini🥰