Prensagah endokrin uzmanı sorun yok dedikten sonra içimiz rahat devam etmek durumundayız. ben her gidişimde bir posta fırça yiyorum neden olduğunu anlamasam da algılarımı diri tutuyor galiba. kan sonuçları gelince de aferin ne yapıyorsan devam et diyor. dövüyor mu seviyor mu pek anlamış değilim 😀